środa, 23 kwietnia 2014

Od Dugan'a Cd Kerei

Spojrzaęłm na nią
-Malo Ciekawe -poeiedziałęm
-Ale opowiedz
-Ja i Diana przyszliśmy na  świat w ratownictwie.. Nasz tata to 
Pies który ratował udział mam była bardziej od policyjnych spraw 
Diana odnalazła się w ratownictwie wodnym a ja .. w poszukiwaniu bomb ..
tak było na początku potem szkolono nas na odwrót .. Byliśmy psami do pracy
zawsze było cos do roboty ..
Na jednej z misji ..poznałem Atos'a Monstera i Jupiter'a .. Dina była z nami
wtedy to pracowaliśmy wiele miesięcy razem .. Podczas jednej z akcik wybuchła bomba zabiła Jupiter'a chłopaka Diany .. ja wtedy oganiałem się za Roksaną .. Gdy wyznałem co do niej czuje .. na drugi dzień była z innym ..Potem do naszej służby doszła nowa Suczka Astra .. Fajna była zaryzykowałem i ponownie ta sama sprawa .. Potem jakaś Lolita ... i Leana siostry .. obie piękne .. ale okazało się ze wola innego ..
Sporo było nie paietam wszytkich imion nawet .. potem uciekliśmy .. z Dianą .


<Kerei>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz