wtorek, 22 kwietnia 2014

Od Papayi CD Brown'a

-Tak, tak tak i tak!!!
Przytuliłam go mocno. Po chwili pocałowałam go namiętnie, cudowne uczucie... Zasneliśmy...
***
-Pobudka śpiochu!
-Jeszcze 5min...
Trzasnełam go poduszką.
-A to za co?
-Za to że nie wstajesz leniwcu!
-Hehe.
Zjedlismy śniadanie i ogarneliśmy się.
-Jak tam noc dzieciaki?
-Spokojna.
Gdy zbliżała się 12:00 wyszliśmy na miasto.
-Do galerii! Do galerii!
-No dobrze...
Chodziliśmy po sklepach (znaczy ja biegałam a Brown pilnował rzeczy)
-Patrz jaka piękna koszula! Kupić ci taką?
-Jak chcesz...
-Nie ,,Jak chcesz'' tylko kupujemy!
Po 2 godzinach nogi nam odpadały.
-Pójdziemy do restauracji?
-Ok, tylko nie zachowuj się jak wczoraj!
-Dobsze...
Zamówiliśmy czerwone wino i pieczeń z kurczaka (znowu XD)
-Jakieś plany na noc? -zapytałam z zaciekawieniem.
<<Brown? XD>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz