niedziela, 29 czerwca 2014

Od Jellala cd Erza/Papaya/Sieghart

Byłem zły na cały świat.Dzieci poszły na przód a Papaya wraz z Erzą i Sieghartem gadali sobie w najlepsze.
Szedłem sam z tyłu,trzymając ręce w kieszeni i kopiąc kamień.Po chwili Papaya zadała pytanie :
-Co wy na to na mały wypad do galerii??
-Z chęcią! Może kupię sobie jakąś nową sukienkę! powiedziała uradowana Erza
-No w sumie mi tam wszystko jedno dziewczyny! uśmiechnął się szeroko Sieg a na mnie nawet nie spojrzały.Dzieci zostały same na boisku a Sieghart,podjechał po nas swoją limuzyną.Ciekawe skąd ten idiota wziął takie auto?pewnie zajebał bo nie ma innego logicznego wytłumaczenia..Wsiedliśmy do auta a dziewczyny były takie podniecone.. Patrzyłem zły przez szybę samochodu.Nagle zaczęło padać.Gdy dojechaliśmy,dziewczyny od razu wbiegły do sklepu z ubraniami a my zostaliśmy sami.Obróciliśmy się do siebie tyłem obrażeni.Nagle zauważyłem sexshop.Uśmiechnąłem się sam do siebie.Sieghart akurat zauważył sklep z bronią i od razu ruszył w jego kierunku,znikając mi z oczu.Ruszyłem w kierunku celu,ale wstąpiłem jeszcze do sklepu z gazetami.Tam zobaczyłem nowy numer playboya.Zacząłem przeglądać i już miałem się kierować do kasy,kiedy nagle usłyszałem za sobą głos Papayi..
<Papaya?XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz