środa, 25 czerwca 2014

Od Kamy Cd Rubin

Dotarliśmy przed jego jaskinię .. W tym momencie jak na złość
pojawił się Nero
-Jestem dumnym Ojcem !!!
-Super .. -mruknęłam ...
Rubin pogratulował mu i tamten poleciał znowu do jaskini ..
-Idę na chwilę  na plażę
-Oki
Poszłam więc .. tam gdzie planowałam  .. on ma wiele zajęć nie musi być co chwila przy mnie
myślałam dużo .. nagle na plaży zjawiła się Diana pogratulowałam jej dzieci i poszłyśmy do wody
-I Jak Mama życie
-Po stremu nic sie nie zmieniło ..
-Co ze ZBUKU ..
-Nie sama wiesz ze faceci to nie moja bajka ..
-A jak by Beliar rozstał się z Kejsi
-Nie ..
-Ostatnio widuje Cie z Rubinem czesto ..
-I co z tego ?
-No Nic
-Głupia sugestia
-Nie powiedziałam nic
-Twoje myśli są przewidywalne .. sama wiesz ze mi na niczym i nikim nie zależy
-No tak ja zmykam dop dzieci
-Oki do zobaczenia
Poszłam w stronę jaskini Rubina .. w sumie teraz to i mojej
nie było go .. poszłam dalej na spacer a bardziej na patrol .. znowu ganiali wilki przyłączyłam się
więc ..z Rubinem spotkałam się przypadkiem przy źródle życia ..
-Jak dzionek
-Dobrze ..
-Mam pytanie .. -pwoiedziałam
-Ja tez
-Ty pierwszy
-Nie ty ..
-Gdyby Nikisha wróciła .. i chciała z tobą być to zostawił byś mnie prawda .. tylko nie ściemniaj bo wiem jak bardzo ja kochałeś .. wiem ze i jej nie zastąpię nigdy pod żadnym względem .. nie zranisz mnie ale powiedz prawdę chce ją znać .. 

<Rubin>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz