poniedziałek, 30 czerwca 2014

Od ßrasila cd Anubis/Lemon/Creda

Spojrzałem na dziewczynkę,trzymając mocno tasak w rękach.Chwilkę myślałem.Przecież mam tylko dwa tasaki.Jak oddam jej jeden to zostanie mi tylko ten smoczy..ale ukradłem więcej innej broni broni ze sklepu..Po chwili wbiłem tasak w ziemię,przed nią.
-Zgadzam się! uśmiechnąłem się lekko
-Jupi! Wzięła tasak do rąk i od razu przecięła na pół wszystkie drzewa obok nas.Nie byłem przekonany czy to dobry pomysł,ale nie biorę za to odpowiedzialności..
-Tylko wiesz,lepiej schowaj to przed rodzicami.. mruknąłem cicho
-Dobra,poczekaj tutaj..
Spojrzałem na nią i mój dość cenny tasak ze smutkiem :
Przeżyje,jestem silny.Wziąłem się w garść a tamci chłopacy jak na nich spojrzałem,zaczęli gdzieś biec..
Po chwili zauważyłem Credę,z czymś w rękach.
(Creda?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz