poniedziałek, 30 czerwca 2014

Od Papayi CD Jellal'a

-Ta co jeszcze? Wsadze im wibrator do dupy i uduszę prezerwatywą?
-Dobry pomysł!
Przewróciłam oczami. Jellal zaszarżował na jednego z ochroniarzy wsadzając mu wibrator do buzi. Rozejrzałam się po całym sklepie i zobaczyłam magazyn. Weszłam tam szybko i zaświeciłam światło. Zobaczyłam tam brązowo włosą dziewczynę.

-Cz, cześć.
-O hej.-Dziewczyna odróciła się.-Pomóc ci wczymś?
Brązowowłosa uśmiechnęła się. A ja jej odpowiedziałam uśmiechem.
 -No bo ja i mój chłopak wpadliśmy w tarapaty...
-Z ochroniarzami?
-Tak...
Dziewczyna wybiegła szybko i walneła policjantów z pięści. Jellal pomógł jej z najsilniejszym.
-Chodźcie za mną. A tak przy okazji, Kira jestem.-Kira uśmiechneła sie i zaprowadziła nas do tylnego wyjścia.
-Może pójdziesz z nami?
-A mogę?-dziewczyna popatrzyła niesmiało na Jellal'a
-Oczywiście!
Jellal'owi najwyraźniej nie spodobał sie ten pomysł gdyż nie odzywał sie przez całą droge do domu. Całą drogę gadałysmy w trójke, ja Erza i Kira. Sieghart i JEllal szli przodem.
<<Jellal? Erza? XDS>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz