niedziela, 29 czerwca 2014

Od Jellala cd Papaya/Erza/Sieghart

-Ta przepraszam za nich.. mruknąłem zły
-Nie nic się nie stało.. zaśmiała się Erza
-Oj daj spokój,to tylko dzieci...już nie pamiętasz co robiłeś w ich wieku?? mruknął Siegart
-A co robił??spytała zaciekawiona Papaya
-Zamknij się! warknąłem do Siegharta a ten nie zważając na moje słowa,zaczął opowiadać :
-Heh,kiedyś to byliśmy razem z rodzicami w sklepie.Kazali nam zostać w sklepie z ubraniami.Zrobiłem z nim pewien zakład..On wszedł do przebieralni kobiecej i po chwili rozległ się krzyk i biegnący Jellal,trzymał w rękach stanik pewnej kobiety! Co to były za jaja! Ale potem dostał od rodziców..
-Cały Jellal.. zaśmiała się Erza
-Teraz też jest taki zboczony?? spytał Sieg
-No a jak że inaczej.. zaśmiała się Papaya
-Opowiedz mi jeszcze jakieś ciekawostki.o nim... dodała z uśmiechem
Ja warknąłem pod nosem i wyszedłem z pokoju,kierując się do pokoju dzieci.Otworzyłem drzwi i zauważyłem że coś rysują..
-Cześć dzieciaki! co tam malujecie? spytałem wszystkich
-A nie nic.. powiedział Anubis
-Creda,pokaż co tam takiego ciekawego narysowałaś..
-Nie.. syknęła
-Tato wyjdź! My potrzebujemy ciszy i spokoju! krzyknął Lemon
-Dobra,już idę..
Wyszedłem,zostawiając uchylone drzwi.Zauważyłem że chowają kartki pod łóżko.Wyszłem do kuchni,sobie zapalić e-papierosa i po chwili zauważyłem dzieci,które wybiegają na zewnątrz jaskini.Wszedłem do pokoju i wyciągnąłem to co schowały.Gdy to zobaczyłem,myślałem że zwariuje.Wróciłem do gości i pokazałem Papayi co one narysowały.Na kartce Anubisa był narysowany goły facet (ja xd) i baba(Papaya),na kartce Credy penis a na kartce Lemona,seks..
-No i co ty na to?? spytałem lekko wstrząśnięty
<Papaya?xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz