poniedziałek, 30 czerwca 2014

Od Papayi CD Jellal'a

Popatrzyłam na niego z odrazą i wstrętem. Pobiegłam szybko do sypialni wywaliłam wszystkie moje ciuchy z szafy i spakowałam do walizki ze łza w oczach. Zabrałam do połowy pełną walizkę do pokoju dzieci i spakowałam rzeczy Credy i Anubisa. Potem wzięłam rzeczy Kiry. Zapłakana wbiegła z dwiema walizkami do pokoju w którym przebywał Jellal i dzieci. Złapałam szybko Anubisa i Credę których szybko ubrałam a potem ja i Kira ubrałyśmy się szybko gdyż padał deszcz. Zleciłam Kirze zaprowadzenie dzieci do mojego starego domu a ja sama pakowałam reszte rzeczy.
-Co ty robisz?!
-Odchodzę, nie widzisz?-ze łzami w oczach zabrałam ostatnią walizkę z domu i podeszłam do Lemon'a.
-Synku, wiedz że cię kocham. Dobrze?
Popatrzyłam w stronę Jellal'a.
-A ty idź na kurwy.-Zapłakana założyłam kaptur na głowę i wybiegłam już z nie mojego domu.
<<Jellal?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz