wtorek, 18 listopada 2014

Od ALE cd Beliard

- Przepraszam .... nie chciałam cie zranić ... - chłopak już miał coś powiedzieć kiedy do mnie zadzwonił telefon odebrałam
- Halo ?
- Mamy problem ... przyjdź szybko bo inaczej się tu zabiją !!!! - wrzasnął mi kobiecy głos
- Kto to ? - spytał zainteresowany
- Koleżanka z pracy
- Gdzie pracujesz ?
- W studiu nagrań
- Jesteś DJ - powiedział i o mało nie wybuchnął głośnym śmiechem
- Można tak powiedzieć ..- mruknęłam i poszłam na przystanek autobusowy niespodziewanie spotkałam tam Beliarda
- śledzisz mnie ? - zapytałam ale chłopak nie odpowiedział po chwili przyjechał autobus , wysiadłam na ulicy Iwickej tam skręciłam kilka uliczek i znalazłam się przed dużym budynkiem

Pierwsze co zobaczyłam to Yate i Misakio którzy się bili
 a przy niewielkim barze stał Beliard i się głupio uśmiechał
- co ty tu robisz - warknęłam na niego
Beliard XD ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz