poniedziałek, 17 listopada 2014

Od Laxusa cd Aisha

-Nie ma sprawy.. burknąłem niechętnie i wyszedłem z jaskini.Nazbierałem trochę grzybów,owoców,złowiłem kilka ryb z pobliskiego jeziora i wróciłem.
-Prosze bardzo.. położyłem jej pod nogi jedzenie,a sam rozpaliłem w tym czasie ognisko.Nie odzywałem się do niej.Byłem zły że wymyśliła jakąś ciekawą propozycję a ja tak bardzo chciałem zobaczyć co kryję ten tunel a ona mi na to nie zezwoliła.
-Laxus? jęknęła gdy zjadła kolację
-Hm? prychnąłem dalej obrażony
-Co powiesz  na taki dziki seks,tutaj?
-Serio? obróciłem się w jej stronę,z błyskiem w oczach
-Żartowałam.. wystawiła mi język
Wtedy jeszcze bardziej zamknąłem się w sobie.Z fochem,ruszyłem w kąt jaskini i położyłem się pod ścianą,myśląc.Zamknąłem oczy i po kwadransie,poczułem na swojej klacie,zimne ciało dziewczyny.
-Aisha.. mruknąłem zły otwierajac jedno oko ale dziewczyna udawała że śpi.Westchnąłem  tylko cicho i spoglądałem co jakiś czas na wejście jaskini.
<Aisha?>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz