sobota, 27 września 2014

Od Cobry cd Kirigiri

-Co?Ale jak to?Czemu zmienił się sędzia? jęknąłem
-Ten człowiek mógłby za dużo wiedzieć o nas,magach! ukrywamy swoją tożsamość czyż nie,drogi bracie?
-Tak.. mruknąłem
-No więc,bez tych wszystkich pierdół,kim jesteś itd,od razu przejdźmy do rzeczy..Co robiłeś tego dnia,gdy twoje siostry zostały zamordowane?
-Poprawka nasze..
-no niech ci bedzie.. przewróciła oczami
-No więc siedziałem na komputerze,słuchając muzy no i nagle do pokoju wpadł ojciec.Zszedłem na dół i dopiero wtedy dowiedziałem sie co sie stało..
-Nic wcześniej nie zauważyłeś?Nic podejrzanego?
-No właśnie nie..tylko ja,Shiina i Laxus byliśmy w domu wraz z Anime i Mangą..
-Dobrze a jak dowiedziałeś sie o śmierci Mangi?Hę?
-Tak samo,tylko że ostrzyłem swój topór i wtedy do pokoju wpadła nasza matka!
<Kirigiri?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz