niedziela, 27 lipca 2014

Od Benka cd Erza

Erza i Ja poszliśmy do jej domu,ja usiadłem na kanapie,a ona koło mnie włączyła TV i zaczęła słuchać muzyki z ESKI,a ja dalej myślałem o tych dwóch dziewczynach i z tego myślenia znowu byłem zmęczony,wstałem
i powiedziałem
-wiesz co ja idę do siebie się przespać
-nie...przy nocuj u mnie
-ale ja ci nie chcę sprawiać kłopotu-odrzekłem lekko trzeźwy
Erza pokręciła głową i wrzasnęła
-DO ŁÓŻKA!!!
-dobra,dobra
Poszedłem do jakiegoś pokoju i padłem na łóżko


Był ranek no piękne za dwadzieścia szósta,wstałem i wyszedłem z pokoju,a Erza nie wiem chyba jeszcze spała no i chyba miałem rację
Erza spała jak zabita,zawszę lubiłem głaskać śpiące kobiety po policzku,podszedłem do śpiącej Erzy,przykucnąłem i dwoma palcami pogłaskałem Erzę po policzku,potem usiadłem i czekałem aż się obudzi

< Erza?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz