sobota, 26 lipca 2014

Od Erzy cd Benek

-Z niczego..coś mi się tylko przypomniało.. powiedziałam z uśmiechem a miałam na myśli wspólną kąpiel z Natsu i Grayem.
-No to co mi radzisz? usiadł wygodnie w fotelu
-Jest dużo rozwiązań..
-No to podawaj te rozwiązania..
-No na przykład możesz być z jedną a potem ją rzucić dla drugiej jeżeli ci w czymś nie spasuje itd.
-to je zranie..
-No to nie bądź z żadną z nich!
-To też je zrani!
-no to bierz wszystkie!
-Yyy na pewno by wszystkie na raz ze mną nie chciały być a ja bym się czuł dziwnie..
-No to zrób jakiś konkurs czy coś..wtedy będzie ci łatwiej wybrać tą właściwą..
Powiedziałam szukając w głowie jeszcze jakiś ciekawych rozwiązań..
[Benek?]





































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz