piątek, 25 lipca 2014

Od Erzy cd Benek

-Podobno słyszałam że masz problemy z dziewczynami... Uśmiechnęłam się lekko
-No w pewnym sensie..są trzy dziewczyny a w sumie dwie które mi się podobają..
-Tak???Które to??
-Angel,Mara i Galia ale tej ostatnie na razie nie ma w sforze.. powiedział szeptem
-Trafiłeś do ekspertki! zaśmiałam się
-No dobra nie jestem zbyt zdziwiony po tym co widzę w twojej bibliotece..same romansidła..
-Yyy nie czytałeś tabliczki na drzwiach?? Nikt nie ma tam wstępu oprócz mnie..
-Ale drzwi były otwarte na oścież..
-To dziwne bo zawsze zamykam je na klucz.. zamyśliłam sie
-No a więc tobie też musi się ktoś podobać...
-No podoba i to nawet kilku ale raczej nie lubię o tym gadać..
-No weź! Sam fakt że takiej dziewczynie jak tobie się ktoś podoba jest zaskakujący!
-To jest moja,słodka tajemnica i tyle.Podpowiem ci że ci wszyscy kolesie lubią walczyć a w sforze to robią praktycznie wszyscy..więc trudno będzie ci zgadnąć.. uśmiechnęła się złośliwie
[Benek?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz