sobota, 26 lipca 2014

Od Jellala cd ,,Grupa"

-No to nie ma co tracić czasu! Ruszajmy! mruknąłem wbiegając do pokoju w którym byli wszyscy.Po chwili się rozeszliśmy.Ja użyłem gwiezdnego załamania :
Kagura swojego miecza :
 Erza również walczyła samym mieczem :

Rubin Szkarłatnego Lotosu: Pięść Ognistego Smoka
 Cana Wstrząsu Przeznaczenia :
Diaspan Lodowego miecza : Taniec siedmiu cięć :
Juvia swojej magii wody :
Laxus ryku smoka piorunów :
Quanti Lodowego tworzenia : Małpy :
Papaya swojego bicza Fleuve d'étoiles :
Nim się obejrzeliśmy,wszyscy złodzieje leżeli na ziemi nieprzytomni.Wzięliśmy sobie od nich broń i obserwowaliśmy dalej.
-Nic ci nie jest??spytałem troskliwie Papayi
-Nie..uśmiechnęła się
-Mam nadzieje że to już koniec z walkami.. powiedziałem łapiąc ją z uśmiechem za biodra i patrząc głęboko w oczy
<Papaya?lub reszta?xd>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz