sobota, 26 lipca 2014

Od Erzy cd Benek

Ruszyłam w stronę łazienki.Napełniłam całą wanne wodą i weszłam do niej.Po jakiejś godzinie wyszłam z niej odżywiona.Benek siedział i czytał jakby nigdy nic.Usiadłam obok niego w ręczniku i spojrzałam na okładkę książki..Miała ona tytuł,,Jak uwieść faceta w jeden dzień".
-co tam takiego wyczytałeś?zaśmiałam się i musnęłam go niechcący  w ramię moimi mokrymi włosami.
-Szczerze to nic z tego za bardzo nie rozumiem..podrapał się po głowie i przekręcił na następną kartkę.Zauważyłam tam zdjęcie do góry nogami i on już chciał je wziąć do ręki ale ja zrobiłam ten ruch pierwsza i schowalam zdjęcie za siebie.
-Co to było??
-Aaa nic takiego..zmieszałam się.Nie chciałam by dowiedział się że na tym zdjęciu jestem ja i Jellal..przecież on nic nie wiedział o moich ex itd..
[Benek?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz