sobota, 26 lipca 2014

Od Jellala cd Grupka

-Aua! krzyknąłem na cały głos i spojrzałem zły na Erzę..
-Oj przepraszam..jak zawsze walę za mocno.. Uśmiechnęła się przepraszająco
-To było chamskie.. mruknąłem
-Należało ci się za spanie do późna rano.. wystawiła mi język Papaya a ja wstałem zły.Spojrzałem na nieprzytomne ciała kolesi.Ja wyciągnąłem swój notes niczym detektyw i zacząłem ich spisywać xd :

Wyciągałem im z kieszeni dowody.Wyglądało to jakbym ich obmacywał..no w sumie było tam parę kobiet.. xD..Me gusta.. Gdy już to zrobiłem,Papaya złapała mnie za krawat i namiętnie pocalowała.
-Oj no nie złość się już.. szepnęła słodko
-No dobra.. uśmiechnąłem sie i pociągnąłem ją za rękę.
-O co ci chodzi?
-Patrz! krzyknąłem i wskazałem na nieprzytomną dziewczynę :
-To to to jest Flare.. powiedziała przestraszona
-Yhym..to ta sama dziewczyna która cię torturowała...
-Zwiążmy ją zanim się obudzi!
-Spokojnie,i tak już w więzieniu się nią zajmą..policja będzie za 15 minut..
<Papaya?XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz