piątek, 25 lipca 2014

od Benka do Erzy

-och Erzo już nie wiem co mam robić...nie no powiedz mi co mam robić
już raz skrzywdziłem Marę,Angel też pobiegła z płaczem i musiałem obie uspakajać,powiedz co mam robić...bo to co przed chwilą powiedziałaś nie przychodzi mi do głowy żaden pomysł-gdy pomyślałem o Marze i jej zapłakane oczka...a kiedy Angel się popłakała i kiedy przypomniały mi się też jej oczy zapłakane...czułem się okropnie...naglę Erza trzasnęła na stół książkę...powiedziała
-masz i czytaj
Zerknąłem na książkę pod tytułem "Nie wiem którą wybrać"otworzyłem ją i zacząłem czytać...siedem rozdziałów przeleciałem...i właśnie w 7 rozdziale napisali jakby że...ech miłość w trójkąt,odłożyłem książkę i popatrzyłem na Erzę z otwartą szczęką,zamknąłem książkę
-eee to było dziwne-powiedziałem patrząc jeszcze raz na książkę
-co
-w 7 rozdziale jak nie wiem którą wybrać to zaprosić obydwie i...ee trójkąt
Erza coś sobie przypomniała...otworzyła książkę na rozdziale 7
naglę zaśmiała się
-z czego się śmiejesz?

< Erza?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz